Tuba Büyüküstün Fan Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuba Büyüküstün Fan Forum

tuba büyüküstün forumuna hoşgeldinizz

AnasayfaRadyoAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

tubanın araplarla röportajı :)

Aşağa gitmek 
3 posters
YazarMesaj
SwéeT_AnqéL
Admin
Admin
SwéeT_AnqéL

Kadın
Mesaj Sayısı : 249
Nerden : antalya
Kayıt tarihi : 14/07/08

tubanın araplarla röportajı :) Empty
MesajKonu: tubanın araplarla röportajı :)   tubanın araplarla röportajı :) Icon_minitimePtsi Tem. 14, 2008 4:33 pm

arkadaşlar bu yazıyı arap bir arkadaş yazmış ve türkçeye çevrilmiş.

merhabaalar

i have new news about tuba .. i just read new interview for tuba in arabic magazine.. it is really good interview

Tuba hakkinda haberlerim var. Daha yeni Tubanin bir roportajini okudum bir arap dergisinde

*** she said her her mother and father are divorceand because that she has sad childhood

Annesi ve babasi ayrildigi icin, zor bir donem gecirmis kucukken

***about her relatinship with bulent inal "yilmaz" she said :
she thuoght she love him because the I.A dizi take to long time "the shooting time" and thier relationship become stronger but when the dizi end this feeling goes and she thought her feeling for bulent because she doesnt disconnect between her personal life as tuba and "filiz story"
and now she doesn't has any feeling for him and she doesn't feel jelous when she see him with breen saat(basiclly she said her feeling for him was fake feeling )

Bulent Inal(Yilmaz) hakkina soyledikleri: Sevdigini zannediyormus, ama aslinda Ihlamurlar Altinda bagliyormus. Sette gecirdigi zaman iliskiye guc vermis, ama dizi bitince bu hisler yok olmus. Simdi Bulent icin birsey hisedmiyor ve Beren Saat'la olan iliskisini kiskanmiyor( sahte his gibi birsey)

*** she said she love her mom"anne" sooo much

Annesini cok seviyormus
*** about asi dizi:
she said she is speachless ..she said i love my part on it and my love story on it

Asi hakkinda dedikleri: Sozler yetmiyormus. Asideki rolunu cok seviyor, ve Asi karakterinin hikayesini
***she said she can't sleep because she always think what will happen next between asi and demir LOL..and she love the love story in the dizi and the problems the writers add it for asi and demir love that will make their love story special and beautiful..and MBC the arabic channel will show asi in arabic soon .( but i think they will show it because tuba has soo much arabic fans girls ,boys and even children)

Geceelri Asi ve Demirin arasinda ne olucagini dusunuyormus ve onun icin yatamiyormus. Senaristlerin yazdigi hikaye asi ve demirin iliskini cok ozellestiriyor ve guzellestiriyor. Yakinda Asi'de arap kanali MBC'de yayinlanacak(sanirim Tubanin arap hayranlari cok oldugu icin. Kizlar, erkekler ve hata cocuklar bile cok seviyor)

** she said she will marry 7 men ( this is turkish saying) that because she never dicconnet between her personality as tuba and between her charecter in her dizisi "asi and filiz and zerfe" ..( like she been in love with yilmaz and demir and umet personality like they are really her "men ,husbends" in the real life and she said this is big mistake from her..LOL

7 erkekle evlenecekmis(turk atasozu). Cunku dizideki karakterleri ve kendi ozel hayatini ayiramiyormus. Asi, Filiz ve Zarife cok yakin ona. (Umit, Yilmaz ve Demir onun esleri gibi olmus, ve bunun cok buyuk bir hata oldugunu farkinda)

--------------------------------------------------------------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://tubabuyukustun.forumdizini.com
tuby_ilknur

tuby_ilknur

Kadın
Mesaj Sayısı : 6
Yaş : 33
Kayıt tarihi : 24/08/08

MesajKonu: Geri: tubanın araplarla röportajı :)   tubanın araplarla röportajı :) Icon_minitimePaz Ağus. 24, 2008 4:38 pm

güzel roportaj p.için saol
http://www.yaseminergene.net
falcata
Admin
Admin

Erkek
Mesaj Sayısı : 16
Yaş : 33
Nerden : GaziAntep
Kayıt tarihi : 26/10/08

MesajKonu: Geri: tubanın araplarla röportajı :)   tubanın araplarla röportajı :) Icon_minitimePaz Ekim 26, 2008 6:31 pm

güzel bi paylaşim
bizlerle paylaştigin icin tşk ler

tubanın araplarla röportajı :)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası